10 Aralık 2010 Cuma

Online alışveriş sitesi

Sizlere bir süredir üyesi olup alışveriş yaptığım bir siteden bahsetmek istiyorum.Malum benim gibi her istediğinde dışarı çıkamayanlar ama genede yeni ciciler almak isteyenler için oldukça güzel bir site.Ve bir sürü güzel markada ekstra indirimli kampanyalar düzenlemesi de cabası.

Eğer üye olup,hangi kampanyalar yayında bakmak isterseniz ya da yeni yıl hediyesi almak için fikir almak isterseniz bir göz atın derim;




Eğer üyelik için beklemek istemezseniz bana rebelsenem@gmail.com üzerinden mesaj göndererek mail adresinizi yazın size davetiye göndereyim.





Size siteden bu gün bahsetmemin ekstra bir nedeni var oda gene markafoninin bir kolu olan grupfoninin bu gün için güzel bir kampanya düzenliyor olması.
Bu gün alacağınız 100 tl lik hediye çeki için sadece 50 tl,200 tl lik hediye çeki içinde 90 tl ödeyecek olmanız.Yeni yıl üstü malum alınıcak çok hediye olduğunu düşünürsek bütçemize destek olucak bu kampanyayı kaçırmak istemezsiniz diye düşündüm.Ağaşıda yazdığım linkten üye olabilir ya da dediğim gibi davetiye isteği için bana mail atabilirsiniz.

http://www.grupfoni.com/

Ne de olsa biz de ,yakınlarımızda en iyi markaları,en iyi ürünleri hak ediyor :)

Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...