10 Aralık 2010 Cuma

Bu gün kış resmen geldi :)

Dün gece şimşek üstüne şimşek,camlardan gelen vuuu rüzgar sesleri ve sabah hafif hafif atan kar ile birlikte artık kışın geldiğini resmen kabullenmek durumunda kaldık.Halbuki havalar ne güzeldi ,bahar havası sürüyorduk ne güzel,artık bu havalarda kızımla dışarı çıkmak imkansız (malum hasta oldu mu bebişler hem uzun sürüyo,uyuyamıyorlar hem de dertlerini anlatamadıklarından sürekli huysuz ve ağlama modun da oluyorlar,tabi bünyelerinin zayıf düşmesi ve zaten zorla yenen yemek saatimizin hiç yemediği saatlere yerine bırakması,off Buse ne vardı her kaşık için bizi yalvartmadan yemeğini yiyen bi kız olsaydın).Dertlendim gene...



Ne yapalım her mevsimin bir güzelliği var diye kendimizi avutalım,hem kışın da evde film keyfi yanında da mısıf patlatması(yok artık yemeklerden bahsetmemem lazım,pazartesi günü diyete başlıyorum,gerçi diyet dememek lazım öyle olunca belli bir kalıba sokmuş oluyorum kendimi ,sonrada bir kere listeye uyamasam hemen vaz geçiyorum,o nedenle dengeli beslenmeye başlıycam diyeyim en iyisi ben kendime:) ), evde arkadaş buluşmaları bol sohbetli ,metropol(bebiş doğduğundan beridir de oynayamadık yaa bi gün toplanıp,Buse hanımı yatırıp oynamak lazım) ve ps3 zamanı, onlarda güzel ,değil mi :)


Hoşgeldin Kış :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...