27 Aralık 2012 Perşembe

Altın Parıltısı


Parlak ve göz alıcı elbiselere kimse hayır demez sanırım, tabi modeli ve altın dozu söz konusu elbise için pek önemli.Zaten altın detaylarla zenginleştirilen bir elbisenin en azından modeli olabildiğince sade olmalı öyle değil mi?

Gerçi olimpiyat kapanış töreninden sonra aklıma en gösterişli olanlar geliyor haliyle.Bir arada nasıl da harika görünüyorlardı, öyle değil mi?



Yılbaşı gecesi için bu yıl pek ''ne giysem'' postları hazırlayamadım o nedenle bu yıl ünlülerin üzerinde görüp de beğendiğim altın detaylar ve işlemeler barındıran elbiseleri paylaşmak istedim.Sizin de dolabınızda duran altın bir elbiseniz var ise belki giymek istersiniz :)



Bu yılın en çok altın detaylı elbise giyen prensesi pek tabi Taylor Swift

Kristen Bell

Alexa Chung                                                 Thandie Newton

Camilla Belle                                                      Zoe Saldana

4 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Altin payetleri cok seviyorum bendee :)

Adsız dedi ki...

Yaz&kış favori renklerim arasında benimde

Unknown dedi ki...

altını ben de çok seviyorum özellikle beyaz tenlilerde süper duruyor:)

DUYGU dedi ki...

ALTIN FARKI BUDUR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...