19 Aralık 2012 Çarşamba

Miley Cyrus ve Vücut Zincirleri

Son fotoğraflarına ve konser kostümlerine bakınca, Miley Cyrus sadece saç modelini değiştirmekle kalmayıp giyim stilini de değiştirmiş anlaşılan.Bu asi haller, rocker havalar ve seksi kostümler! artık çocukluk dönemini oldukça geride bıraktığını herkese ilan etme arzusu gibi , siz ne dersiniz yeni stili çok iğreti durmamış mı?

Disney de bir zamanlar Hannah Montana karakterini canlandıran Miley Cyrus şimdilerin asi yıldızı!.Benim ilgi alanıma giren bölüm ise kullandığı vücut zincirleri; kısa üstlerle harika duran bu zincirler deri ceketi ile gayet uyumlu ve çok hoş dursa da, göğüslerini ortada bırakan o bluz ile Miley Cyrus felaket görünüyor!




9 yorum:

*mehtap dedi ki...

kızım sıkı bir takipçisiydi,onun içinde bende Miley'in tüm büyüme çağını izledim:( yazık etmiş kendine bence...

Junkhead dedi ki...

Tamamen özenti bir kıyafet ,görüntüsü de çok basit . Dikkat çekme çabasından başka birşey değil bence :D

Acemi Terzi dedi ki...

Bu bizim bildiğimiz Hannah Montana mı? hani kırtasiye ürünlerinin üstünde falan en çok resmi olan kız??Abad Tadrıım naapmış kendine böyle

The Cook Department dedi ki...

İnsan ancak kendini bukadar çirkinleştirebilir :))

mine dedi ki...

vaaaayyyy !

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben annesi olsam "kıııızzzz ne o üstündekiler çıkar onları düzgün bişeler giy yırtarım bacaklarını" derdim :D:D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ne yapmış bu kız ya beslemeler gibi
yazık o güzelliğe ama kafa yok işte

Unknown dedi ki...

Bu kız resmen bir dönüşüm geçirmiş :) beğenip beğenmediğime emin olamadım değişiklik her zaman iyidir ama fazla cesur olmuş sanırım :)

Adsız dedi ki...

Siz onun yadaklarını yaşasaydınız sizi görürdüm o kadar zarar gördüki ama ayakta size böyle bişey olsa kendiniz intahar eder kurtulurdunuz oysa smilerlerı için ayakta o becerebiliyor giyinişide ona kalmış

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...