7 Aralık 2012 Cuma

Ve Çekiliş Sonuçlandı...

Rahatsızlığım ve baş ağrım sebebi ile hediyeyi sahibi ile buluşturmam biraz geç oldu, gecikme için kusura bakmayın lütfen.Hala da felaket bir baş ağrısı ile savaşmaktayım, öyle ki şuanda bilgisayar ekranına zor bakıyorum.

Çekilişe katılan herkese teşekkür ederim, toplamda 42 yorum bırakılmış, 2 kişi sonradan mail eklemiş,bir kişi de paylaşım linki eklememiş o nedenle toplamda katılım sayısı 39 oluyor. Random.org sitesi üzerinden çekilişi gerçekleştirdim ve çıkan numara 3 oldu. 3. yorumun sahibi de Özlem Tuana , tebrik ederim iyi günlerde kullan ve sana kolyeyi gönderebilmem için en kısa zamanda attığım mail'e dön lütfen.

 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Selam şekerim Teşekkürler:)))
hemen mail atıyorum..
SEVGİLER...


Unknown dedi ki...

Bu arada geçmiş olsun şekerim acil şifalar diliyorum..kusura bakma uzun zamandır çekilişlere katılıyorum, ilk defa bir şey kazanmanın heyecanıyla direk konuya atladım:))

Unknown dedi ki...

tekrar merhaba şekerim hediyem geldi, çok beğendim hatta bayıldım ama gelir gelmez kardeşime kaptırdım!! öyle ki fotoğrafını bile çekmeme izin vermeden aldı kolyemi ve kaçtı:)) yani senin hediyen hediye edildi bile çoktan, yoksa blogumda şöyle güzel bir post yapmaya niyetliydim neyse en azından kardeşimde bir ara bende çalar takarım artık..SEVGİLER..

rebeltakipte dedi ki...

Özlem Tuana, kolyeyi beğenmenize çok sevindim, o zaman kardeşin güle güle kullansın canım :) Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...