24 Aralık 2012 Pazartesi

Deri Görünümlü Tırnaklar

Alexa Chung bir kez daha yeni bir trendin öncülüğünü yapıyor ve deri görünümünde siyah tırnakları ile tüm gözleri üzerine çekmeyi iyi biliyor.

Nails inc. London deri efektli yeni bir oje çıkarmış ve üzerini de kuru kafalarla süsleme imkanı sunmuş.Yakın zamanda olmasa da bir süre sonra pek çok oje markasında da deri görünümlü ojeleri bulmamız mümkün olur diye düşünüyorum.Merak edenler için Nails inc. ojenin satış fiyatı ise 19 £.

Sanırım benim asıl hoşuma giden tırnakları kuru kafa ile süsleme bölümü oldu, peki ya siz ne düşünüyorsunuz bu yeni oje için?






3 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

mat ojeyi andırıyor sanki ama güzelmiş beğendim:)

Melislicious dedi ki...

alexa chung yapmışsa sevdim bu olayı! hatun napsa tutuyo, gerçekten stil sahibi.
Biz de Flormardan bu ojeyi bekliyoruz en kısa zamanda:)))

Acemi Terzi dedi ki...

Daha belirgin bir deri görünümü beklerdim bu fiyata :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...