18 Aralık 2012 Salı

Gossip Girl Final / Gelinlikler

Eğer henüz Gossip Girl final bölümünü izlemediyseniz ve bu satıları okuyorsanız, bu postu acil kapatın çünkü fotoğraflar pek çok şeyi anlatıyor.Doğruyu söylemek gerekirse bir Gossip Girl fanı değilim ama yine de merakla ilk 1,5 sezonunu izlemiş olduğumu itiraf ediyorum.İlerledikçe dallanıp budaklanıp yine tahmin ettiğimiz ve istediğimiz sona ulaşacak dizilerden biri olacağı muhtemeldi, son yayınlanan fotoğraflar da bunu ispatlar nitelikte, diziyi nerede bıraktıysam orada kalmış sanki :)

Tabi konusundan çok beni ilgilendiren tahmin edersiniz ki son bölümde olan 2 düğün ve gelinlikler.Blair Waldorf (Leighton Meester ) ve Selena ( Blake Lively ) sonunda mutlu sona ulaşıp ,sevdikleri kişilerle mutlu olma yoluna gitmişler gördüğüm kadarı ile.İşte dizide giydikleri gelinlikler ile Gossip Girl Final bölümünden fotoğraflar sizlerle.

 Elie Saab Spring 2012 Couture koleksiyonundan mavi harika bir elbise seçilmiş, Blair ve düğünü için;






Serena için Georges Chakra Spring 2011 Couture koleksiyonundan altın yaldızlı kaparık bir elbise seçilmiş;




Bu arada eğer dizinin izleyicisi iseniz dizinin sonunu ve gelinlikleri nasıl buldunuz?Aaa bir de unutmadan Gossip Girl kimmiş açıklandı mı biri bana söylesin(tabi ilk bölümlerde ki karakterlerden biri ise!), her ne kadar sadece 1,5 sezon izlemiş olsam da, sırları her insan merak eder, öyle değil mi :)

18 yorum:

Grace Happy dedi ki...

tabıkı saab cı olarak blaır dıyorum guzel bolumdu bıtmeyeydı ıyıddı

Acemi Terzi dedi ki...

Aaa yıllar önce izlemiştim bi iki bölüm o zaman da bu sarı kız aynı oğlanla idi, sonra bir sürü sevgili değiştirdi diye biliyorum, dönüp dolaşıp buna varmış demek :) Blair'in gelinliği on umara zarif.

Aysenur Çiçek dedi ki...

Dedikoducu kız , Dan^miş sanırım öyle diyolla. Çok şaşırdım.

audrey dedi ki...

ben de diziyi 2. sezon sonu izlemeyi bıraktım nerede bıraktıysam orada bitmiş.. özellikle de dan-serena evliliği şaşırttı beni.. dedikoducu kızın kim olduğunu ben de bilmek isterim bak.. blairin elbisesini daha çok sevdim bu arada..

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Blair'in gelinliği harika hem sade hem de oldukça şık

fashionizelife dedi ki...

Sonu beni hiç şaşırtmadı :) elie saab rüya tasarımlar yapmak zorunda mı bu arada?! Bayıldımmm! Ama Serena da tam tarzına göre harika bir elbise giymiş!
www.fashionizelife.com

rebeltakipte dedi ki...

Aysenur Çiçek , nasıl yani dedikoducu kız erkek mi çıktı hem de Dan mi :)

audrey dedi ki...

inanmıyorum gerçekten Danmiymiş dedikoducu kız.. serena hakkında demediğini bırakmadı bi de onunlamı evlendi..

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

valla bir bölüm bile izlemedim bu diziyi ama blake'in kıyafetini çok beğendim vallaa :D

Aysenur Çiçek dedi ki...

evet öyleymiş , onların hayatlarına kendisini dahil etmek için böyle bir şey yapmış sonra kontrolden çıkmış vs. bölüm sonunda hikayesi var ama çok şaşırdım :D

modarella dedi ki...

eski postlarımdan birinde Elie Saab'ın bu muhteşem elbisesini ne kadar beğendiğimi yazmıştım. Blair'de harika taşımış ama bir gün kendi üzerimde de görebilsem keşke. masal gibi bir kıyafet.

Zülal Ateş dedi ki...

herkes gibi blair in elie saab gelinligi muhtesem ötesi♥ ben de dan oldugunu duyunca cook sasırdım, zaten hıc sevmezdim daha bir sevmedim:p serena da bir kez daha saflıgını kanıtladı onunla evlenerek:p:p

Esra dedi ki...

Blair'in tercihi on numara valla Serena hem erkek hem de gelinlik seçiminde pek zevksizmiş :))

Acemi Terzi dedi ki...

Hayır ya hu georgina imiş dedikoducu kız

Unknown dedi ki...

Ben hiç izlemedim gossip girl :) ama Blake Lively'nin stilini çok beğeniyorum. Son bölümde ise Elie Saab gown'a bayıldım peri gibi olmuş Blair :)

Adsız dedi ki...

Dedikoducu kız danmiş onlardan biri olmak için yapmış Bu arada blairin gelinliğine ve özelliklede oğluna bayıldım :D :D

Adsız dedi ki...

Dedikoducu kız danmiş onlardan biri olmak için yapmış Bu arada blairin gelinliğine ve özelliklede oğluna bayıldım :D :D

Unknown dedi ki...

En başından beri takip ediyodum hiç Dan halfre nin dedikoducu kız olduğunu düşünemedim hep dorota sandım..bu dizi bana gerçekten çok şey kattı sonuda harika oldu blairen bi oğlu Ned in ise istedigi bi kariyeri cenniy nin özgür kız olma hayali serenaninda aradigi aski bulmasiyla son buldu 😘😘😘 çok çok öptümm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...