22 Aralık 2012 Cumartesi

Sağım,Solum,Önüm,Arkam Peplum!

Sanırım son zamanların en çok kullanılan trendlerinin başında peplum detaylı elbise ve üstler geliyor.Bu modeller benim vücut tipime hiç ama hiç uygun olmadığından ve bazı modellere iç geçirerek baktığımdan mıdır nedir bilmiyorum bende algıda seçicilik başlamış olmalı.Nereye baksam peplum görüyorum!

Tabi bu gördüğüm her peplum kombini çok beğendiğim anlamına gelmiyor, göz kirliliği yaratan, vücut tipine bakmadan giyen ve kombinlemeyi bilmeyenler çoğunlukta.Bir de modelleri itibari ile kim giyse kötü duracak peplum giysiler var ki kesinlikle uzak durulmalı!

İşte görmeyi en çok sevdiğim peplum modelleri :)



Bir de zevkli seçimleri ile ünlülere göz atalım;




Peplum giymemesi gerekenlerin başında ise Kim Kardashian geliyor olmalı!


Bunlarda modellerini sevemediğim peplumlardan sadece bir kaç tanesi


Peki siz ne düşünüyorsunuz peplum giysiler hakkında?Bir an önce bu trend geçsin diye mi bekliyorsunuz yoksa severek kullanıp asla bitmesin mi diyorsunuz?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

stilinden anladığım kadarıyla hacimli ve zarif duruşlu peplumları seviyorsun.Bende ilk görseldeki peplumları gerçekten çok beğendim.Fakat kim kardashian tam bir felaket gerçekten..

sevgiler..

fashionizelife dedi ki...

Peplum için gerçekten orantılı ve fazla geniş olmayan bir vücut tipi gerektiriyor. Ben aşırı volanlı olanlarını begenmiyorum, Kate Middleton'ın elbisesindeki gibi olanları çok beğeniyorum.
www.fashionizelife.com

Acemi Terzi dedi ki...

Bayılıyorum! Hatta daha yeni bi tane diktim, deri kol taktım. Modası hiç geçmesin, ya da geçsin bi tek ben giyeyim :P

Melislicious dedi ki...

kim kardashian'ın peplumları ibret olsun bence:)))ayyy peplumdan soğudum:P ama ikinci görselde bordo peplum etek giymiş kızdaki duruşuna bayıldım, gerçi onun beli 50 cnm falan heralde yani ona yakışması normal:P
http://melislicious.blogspot.com/

fashiondiyet dedi ki...

ay cok ya$a emi :) ilb ba$larda cok ho$uma gidiyordu. Ama baktikca bikmaya ba$ladim, artik görmek bile istemiyorum. Ve Kim bir trendi uygulamasa $a$ardim zaten.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kim kardashian peplum giymesin diyenler???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...