31 Aralık 2012 Pazartesi

İşte Evimde ki Yılbaşı Ruhu

Yeni yıla sayılı saatler kaldı ve nedendir bilinmez her yılbaşı öylesine bir heyecan yaşıyorum ki dersiniz başka bir hayata adım atacağım 1 Ocakta :)

Tabi evde de yeni yıl ruhunu elimden geldiğince yaşatmayı pek seviyorum, hemen hemen 1.5 ay evde bize eşlik eden yılbaşı ağacımı kuruyorum ilk iş.Tabi 3,5 yaşında meraklı mı meraklı kızım Buse ile bu dediğimi yapmak biraz zor oluyor, kurulduktan sonra sürekli süsleri yolmaya çalışıyor, ağaçta ki toplarla futbol oynuyor, oyuncaklarının uzun çubuk şeklinde sopalarını eline alarak üst taraftakileri de canla başla düşürmeye çalıyor.Tabi ben bunlara rağmen tek tek sabırla! hırpalanan süslerimi yerden toplayıp tekrar takıyorum(bu sırada büyük bir kayıp verdiğimi de söylemeden geçemeyeceğim)

Bunun yanında ufak tefek şirin aksesuarlarımı da gün yüzüne çıkartıyorum ama minik bir kız ile eve özenmek pek mümkün olmuyor, netice yerlere saçılmış şeylere dönüşüyor ama yine de yılmıyorum işte :)

Amma yakındım duyanda zorla yapıyorum sanacak, ben kendimi bildim bileli sanırım 6 yaşlarımdan beri ağaç kurmadan geçen bir yılbaşım olmadı,evde renkli parçalarla süslenmiş ağaçları çok seviyorum.Kışın havaların soğuk olması nedeni ile evde geçirdiğimiz vakit daha çok oluyor, hal böyle olunca insan evde hoş şeyler görmek istiyor, öyle değil mi?

Herkese şimdiden mutlu, sağlıklı ve tüm hayallerinin gerçeğe dönüştüğü muhteşem bir yıl dilerim.

Sevgiler :)









4 yorum:

senem dedi ki...

oy oy oy ben o fıstığı yerim yer :)
mutlu seneler sana ve ailene :)

rebeltakipte dedi ki...

*ssdesignbutik , çok teşekkürler,iyi seneler,sevgiler :)

çiço dedi ki...

iyi seneler :)

Kibele Demirbas dedi ki...

BU PRENSES SİZE BENZİYOR :)
KEPİNİ HAVAYA FIRLATTIĞI GÜNLERİDE GÖRÜRSÜNÜZ İNŞALLAH :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...