17 Aralık 2012 Pazartesi

Maskelerimizi Taktık, Partiledik!

Geçtiğimiz cumartesi Niyans ve Zet'in ev sahipliğinde gerçekleşen ve #maskelerpartide hastagi ile twitter üzerinden de takip edebildiğiniz maskeli partideydim.Le Meridien otelin 34. katında Boaz bar'da düzenlenen bu eğlenceli partide hem leziz atıştırmalıklar hem de hoş müzikler bizlere eşlik etti.

Bir kaç gün önceden maske bulma telaşı sarmıştı beni, malum yeni yıla daha 2 hafta olduğundan çoğu yere maskeler henüz gelmemiş, neticede sınırlı seçeneklerin içinden mavi rengin ağırlıkta olduğu bir maske alıp ayakkabı ve kemerimi de ona uyumlu seçerek, siyah dantel elbisemi üzerime geçirip FollowupFashion ile Le Meridien otelin yolunu tuttum.


Pek çok sevdiğim blogger arkadaşımla orada karşılaşmak çok hoştu doğrusu, bol çene çalmalı ve eğlenceli bir akşam oldu,o nedenle pek fotoğraf çekilmeye fırsat bulamadım.Emeği geçen herkese bu güzel parti için teşekkür eder, sizi geceden fotoğraflarla baş başa bırakırım:)





Gecenin ev sahiplerinden sıcakkanlı, tatlı mı tatlı Niyans ile birlikte, ben ve Follow up Fashion


8 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

dantellerle maskelerle yakıyosunuz yavrum yaa :D

rebeltakipte dedi ki...

Hamide..., teşekkürler Hamidecim :))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ne güzel gözüküyorsunuz ayakkabının rengi çok güzel :)

rebeltakipte dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN, teşekkürler canım :)

fashionizelife dedi ki...

Maske de elbise de çok yakışmış!
www.fashionizelife.com

rebeltakipte dedi ki...

fashionizelife ,canım çok teşekkür ederim :)

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

çok eglenceli geçmiş olmalı.

rebeltakipte dedi ki...

INSTYLE FEMİNİN, evet pek eğlenceli ve güzel bir akşamdı, fotoğraflardan az da olsa yansıdıysa ne mutlu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...