11 Aralık 2012 Salı

Olivia Palermo ile Kış Şıklığı

Ne giyse kendisine yakıştıran, sık sık bloguma konuk olan, hem güzel hem de stil sahibi Olivia Palermo ile bu kış ne giysem diye düşünenlere pratik kombin önerileri sunayım dedim.En sade halleri ile bile stilini konuşturan Olivia'nın dolabında ki parçalara sahip olmak istemeyen yoktur sanırım,eh aynısı olmasa da benzerlerini kendi vücut tipimizi de göz önünde bulundurarak kombinleyip giymemizde bir sakınca yok tabi :) Kış için oldukça salaş ve oversize parçalar tercih eden Olivia Palermo, büyük kabanları,kürk detayları, gömlek üzerine örgü salaş hırkaları ve diz üstü çizmelerini pek seviyor.

Gelin şimdi hazırladığım fotoğraflar eşliğinde son zamanlarda neler giymeyi tercih etmiş bir bakalım.

Gömlek ve örgü kazak birlikteliğini pek sevdim.

Özellikle ilk fotoğrafta ki pelerin görünümlü örgü kazağa bayıldım, o nasıl bir güzellik gözüm kaldı :)

Kürk detaylar ve kürk paltolar yine olmazsa olmazlarından.

3. fotoğrafta üzerine giydiği yakalı kısa üste bayıldım :)

Skinny pantolonları ve diz üstü çizmeleri olmazsa olmazlarından.

Renkleri seven Olivia, kışın da bu sevgisini göstermekten geri kalmıyor :)

6 yorum:

mine dedi ki...

hoş ve zarif bir kadın

hayatreceli dedi ki...

bence giydikleri harikaa :))

çekilişim var beklerim:)

Melislicious dedi ki...

ben de çok seviyorum bu kadını, ne giyse napsa yakıştırıyo çok da tatlı... Ben de sık sık stiline yer veriyorum, geçen hafta da deri taytlı kombinlerini yayınlamıştım:)))

Kibele Demirbas dedi ki...

gerçekten iyi giyiniyor
resimdeki tüm kombinlerini beyendim
senin seçtiklerin ile benim beyendiklerim aynı :)
pelerin kazak gerçekten süper
sevgiler

Lilli dedi ki...

She is always stylish! Great inspiration dear! xo

zezee dedi ki...

onu beeğenmiyen var mıdır acaba diye sormaktan kendimi alamıyorum(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...